Strefa Pacjenta

Gwarancja

Świadomi umiejętności naszych lekarzy oraz tego, że stosujemy rozwiązania o najwyższej światowej jakości, dajemy Państwu roczną gwarancję na wszystkie zabiegi oraz prace protetyczne wykonywane w naszym gabinecie.

 

Gwarancja traci ważność jeśli pacjent:

  • nie zgłasza się na wizyty kontrolne co 6 miesięcy.
  • nie utrzymuje prawidłowej czystości jamy ustnej i jednocześnie nie poddaje się profesjonalnym zabiegom higienizacyjnym.
  • samodzielnie naprawiał uszkodzenia protezy

 

Gwarancja nie obejmuje:

  • prac tymczasowych jak np. korony tymczasowe czy protezy natychmiastowe,
  • prac przy wykonaniu których Pacjent został poinformowany o ograniczonej gwarancji lub jej braku, a które zostały wykonane na wyraźne życzenie Pacjenta,
  • uszkodzeń powstałych w wyniku nieszczęśliwych wypadków i urazów mechanicznych
  • uszkodzeń powstałych w wyniku naturalnego zaniku kości i zmian w przyzebiu
  • uszkodzeń mechanicznych zębów będących w trakcie leczenia.
  • ponownego leczenia kanałowego zęba leczonego wcześniej poza naszym gabinetem,
    jeśli bezpośrednio po wypełnieniu ubytku zęba okazuje się, że konieczne jest przeprowadzenie leczenia kanałowego, wtedy wypełnienie wykonywane jest w ramach gwarancji, natomiast Pacjent ponosi koszty leczenia kanałowego,

 

Jeśli pacjent w momencie oddawania pracy protetycznej będzie posiadał inne braki zębowe gwarancja zostaje skrócona do 6 miesięcy.

Leczenie zębów mlecznych objęte jest 3 miesięczną gwarancją.

W przypadku zaistnienia wady lub dolegliwości, będącej wynikiem leczenia stomatologicznego, pacjent zobowiązany jest do zgłoszenia się do lekarza prowadzącego w terminie do 2 tygodni od wystąpienia problemu.

W ramach udzielanej gwarancji lekarz zobowiązuje się do ponownego wykonania danej usługi, lub wykonania rozwiązania alternatywnego, uwzględniając poniesione pierwotnie koszty.

x

Podziel się opinią!