Gwarancja
Zapraszamy do zapoznania się z informacjami na temat gwarancji w naszym gabinecie.
Świadomi umiejętności naszych lekarzy oraz tego, że stosujemy rozwiązania o najwyższej światowej jakości, dajemy Państwu roczną gwarancję na wszystkie zabiegi oraz prace protetyczne wykonywane w naszym gabinecie.
Gwarancja traci ważność jeśli pacjent:
nie zgłasza się na wizyty kontrolne co 6 miesięcy.
nie utrzymuje prawidłowej czystości jamy ustnej i jednocześnie nie poddaje się profesjonalnym zabiegom higienizacyjnym.
samodzielnie naprawiał uszkodzenia protezy.
Gwarancja nie obejmuje:
prac tymczasowych jak np. korony tymczasowe czy protezy natychmiastowe,
prac przy wykonaniu których Pacjent został poinformowany o ograniczonej gwarancji lub jej braku, a które zostały wykonane na wyraźne życzenie Pacjenta,
uszkodzeń powstałych w wyniku nieszczęśliwych wypadków i urazów mechanicznych,
uszkodzeń powstałych w wyniku naturalnego zaniku kości i zmian w przyzebiu,
uszkodzeń mechanicznych zębów będących w trakcie leczenia,
ponownego leczenia kanałowego zęba leczonego wcześniej poza naszym gabinetem, jeśli bezpośrednio po wypełnieniu ubytku zęba okazuje się, że konieczne jest przeprowadzenie leczenia kanałowego, wtedy wypełnienie wykonywane jest w ramach gwarancji, natomiast Pacjent ponosi koszty leczenia kanałowego.
Jeśli pacjent w momencie oddawania pracy protetycznej będzie posiadał inne braki zębowe gwarancja zostaje skrócona do 6 miesięcy.
Leczenie zębów mlecznych objęte jest 3 miesięczną gwarancją.
W przypadku zaistnienia wady lub dolegliwości, będącej wynikiem leczenia stomatologicznego, pacjent zobowiązany jest do zgłoszenia się do lekarza prowadzącego w terminie do 2 tygodni od wystąpienia problemu.
W ramach udzielanej gwarancji lekarz zobowiązuje się do ponownego wykonania danej usługi, lub wykonania rozwiązania alternatywnego, uwzględniając poniesione pierwotnie koszty.